یکی از دستگاههای USB متصل ممکن است به دلیل تداخل در ارتباط مانع اجرای موفقیتآمیز نرمافزار شود.
برای رفع این مشکل، ابتدا تمامی این دستگاهها را یکییکی جدا کنید تا در نهایت بتوانید نرمافزار را بارگذاری کرده و مشخص کنید کدام دستگاه مانع اجرای آن بوده است.
سپس، آن دستگاه را بهصورت فیزیکی جدا کنید، بهطور کامل از سیستم فعلی حذف کرده و جدیدترین نسخه درایور آن را نصب کنید و در صورت امکان firmware مربوطه را نیز بهروزرسانی کنید.
اگر هیچکدام از حذف دستگاهها این مشکل را حل نکرد، احتمالاً با یک نصب خراب cardPresso مواجه هستید.
در این صورت، مراحل زیر را دنبال کنید:
- به Control Panel > Uninstall a program بروید، روی cardPresso راستکلیک کرده و گزینه Uninstall/Change را انتخاب کنید.
- پنجرهای ظاهر میشود که باید هر دو چکباکس موجود را فعال کنید.
توجه: با فعال کردن گزینه Delete all card document files، پوشه My Cards واقع در
%userprofile%\Documentsحذف خواهد شد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که هیچ پروژهای در آن ذخیره نشده باشد و در صورت وجود، آنها را به مکان دیگری backup کنید.
- سپس به مسیرهای
%programdata%،%programfiles(x86)%و%localappdata%رفته و تمامی پوشههای cardPresso موجود، از جمله پوشه My Cards که قبلاً ذکر شد، را بهصورت دستی حذف کنید. - در نهایت، آخرین نسخه عمومی cardPresso (1.7.X) را دوباره نصب کنید، که از طریق لینک زیر قابل دسترسی است:
دانلود نرم افزار کارت پرسو
توصیه میشود فایل اجرایی را بهصورت Administrator اجرا کرده و نرمافزار را برای تمام کاربران نصب کنید.